Online markedsføring

Jeg har arbejdet med online markedsføring, webudvikling og e-handel siden 2006.
Jeg er tidligere programmør og jeg ser derfor ikke kun markedsføringen fra en side af. Desuden har jeg mange års erfaring indenfor e-handel, hvor jeg har været involveret i alt lige fra indkøb til lagerstyring. Markedsføring handler ikke kun om at sælge varen, det handler i lige så høj grad om at sælge den rigtige varer til de rigtige priser m.m. Min markedsføring er ikke bedre end den shop, de produkter og den service, som kunden sælger. Og derfor er jeg kritisk omkring, hvornår det er en god ide at købe mig ind til markedsføring.

Min store force indenfor online marketing er PPC markedsføring og specielt Google Ads, hvor jeg er specialist. Generelt er jeg fascineret af ppc markedsføring, da jeg godt kan lide at se hurtige og målbare resultater og jeg arbejder også med ppc via blandt andet Facebook, Bingads og Linkedin.

Som et redskab til at håndtere blandt andet Google Ads, bruger jeg tilpassede rapporter, dashboards m.m. i Analytics og så sværger jeg til det gode gammeldags regneark, som værktøj og måleredskab for min markedsføring.

Foruden min store passion for specielt Google Ads, så er jeg affilliate marketeer og heraf kommer selvfølgelig også en naturlig interesse for SEO, linkbuilding, konverteringsoptimering og hvad der ellers følger med.

Oversigt:

  • Google Ads specialist indenfor search, shopping, display og discover
  • Bingads
  • Facebook ads
  • SEO generelt
  • Linkbuilding via traditionelle kilder (blogs, gæsteindlæg, forum m.m.)
  • Linkbuilding via utraditionelle kilder (opsøgende linkbuilding, links via anmeldelser m.m.)
  • Affiliate markedsføring.
  • Markedsføring via sociale medier såsom Facebook og LinkedIn

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *