Tilpassede Analytics rapporter

Jeg løber ofte ind i spørgsmålet om, hvordan arbejder du med det ene eller det andet i Adwords. Jeg bruger naturligvis en hel masse forskellige tools til analyser, men her vil jeg koncentrere mig over de ofte oversete rapporter, som alle har adgang til i analytics.
Mit arbejde er bygget om omkring flere forskellige tilpassede rapporter og her har jeg listet dem, som jeg mener at mange ville kunne få glæde af. Hvis du har spørgsmål til nogle af rapporterne, er du naturligvis velkommen til at kontakte mig.

1. For at kunne opsætte rapporterne til dig selv, så skal du først logge ind på din analyticskonto.
2. Herefter klikker på på linket til den rapport, som du gerne vil opsætte hos dig selv.
3. Vælg konto og gem rapporten.

Hvis du selv skulle have lyst til at dele nogle rapporter – så har jeg skrevet lidt om det her

Navn på rapport Link til rapport
Google Ads Tilpasset Rapport Google Ads Tilpasset Rapport
Rapport over Bing Annoncering Al Trafik – Tilpasset Rapport
Rapport over dato og tid Rapport over dato og tid
Rapport over annoncer Rapport over annoncer
Longtail Rapport 3 søgeord Longtail Rapport 3 søgeord
Longtail Rapport 4 søgeord Longtail Rapport 4 søgeord
Rapport over trafikkilder Oversigt Rapport over trafikkilder
Rapport over trafikkilder Fuld rapport over trafikkilder
Rapport over placeringer Rapport over placeringer
Rapport over Facebooktrafik Rapport over Facebooktrafik
Rapport over Nyhedsbreve Rapport over nyhedsbreve
Rapport over dobbelttracking Rapport over dobbelttracking
Rapport over Bing Annoncering Rapport over Bing Annoncering
RRapport over mål 1 – 4 Rapport over mål 1 – 4
Rapport over mål 5 – 8 Rapport over mål 5 – 8

https://analytics.google.com/analytics/web/template?uid=guhrIho4T5i-92cmzL4PpA

Målgrupper Link til rapport
Alle besøg på siden pr dage (1, 2, 7, 14, 30, 180, 365, 540) Samlet import med alle besøgende
Alle køb på siden pr dage (1, 2, 7, 14, 30, 180, 365, 540) Samlet import med alle købere
Tilbagevendende besøgende 30 dage (3,5,10 sessioner) og 90 dage (5,10,15,20 sessioner) Samlet import tilbagevendende besøgende på sessioner
Alle besøg uden køb på siden pr dage (1, 2, 7, 14, 30, 365, 540) Samlet import med alle besøg uden køb
Longtail Rapport 3 søgeord import med alle besøgende 24 timer
Longtail Rapport 4 søgeord import med alle besøgende 48 timer
Rapport over trafikkilder import med alle besøgende 7 dage
Rapport over trafikkilder import med alle besøgende 14 dage
Rapport over placeringer import med alle besøgende 30 dage
Rapport over Facebooktrafik import med alle besøgende 180 dage
Rapport over Nyhedsbreve import med alle besøgende 365 dage
Rapport over dobbelttracking import med alle besøgende 540 dage
Rapport over Bing Annoncering Både alle brugere og alle kunder