Tilpassede Analytics rapporter

Jeg løber ofte ind i spørgsmålet om, hvordan arbejder du med det ene eller det andet i Adwords. Jeg bruger naturligvis en hel masse forskellige tools til analyser, men her vil jeg koncentrere mig over de ofte oversete rapporter, som alle har adgang til i analytics.
Mit arbejde er bygget om omkring flere forskellige tilpassede rapporter og her har jeg listet dem, som jeg mener at mange ville kunne få glæde af. Hvis du har spørgsmål til nogle af rapporterne, er du naturligvis velkommen til at kontakte mig.

1. For at kunne opsætte rapporterne til dig selv, så skal du først logge ind på din analyticskonto.
2. Herefter klikker på på linket til den rapport, som du gerne vil opsætte hos dig selv.
3. Vælg konto og gem rapporten.

Hvis du selv skulle have lyst til at dele nogle rapporter – så har jeg skrevet lidt om det her

Navn på rapport Link til rapport
Rapporten over alle rapporter (Lånt af Søren Sprogø) Rapporten over alle rapporter
Du kan læse mere om de enkelte elementer i rapporten her
Rapport over dato og tid Rapport over dato og tid
Rapport over annoncer Rapport over annoncer
Longtail Rapport 3 søgeord Longtail Rapport 3 søgeord
Longtail Rapport 4 søgeord Longtail Rapport 4 søgeord
Rapport over trafikkilder Rapport over trafikkilder
Rapport over placeringer Rapport over placeringer
Rapport over Facebooktrafik Rapport over Facebooktrafik
Rapport over Nyhedsbreve Rapport over nyhedsbreve
Rapport over dobbelttracking Rapport over dobbelttracking
Rapport over Bing Annoncering Rapport over Bing Annoncering